Home
Časopis ASB změnil logo

Časopis pro stavebnictví a developement ASB změnil své logo v souvislosti se změnou svého zaměření na cílové skupiny čtenářů.

Odborný časopis ASB vychází v ČR od roku 2003. Jeho název skrývá zkratku z pojmenování oborů, jimž se věnuje. Původně tedy ASB signalizovalo obory architektura, stavebnictví a bydlení.

Postupně se vyprofiloval na obchodní magazín o architektuře a stavebnictví. Na bydlení a na komunikaci mezi dodavateli a konečnými zákazníky (B2C) se již věnuje pouze okrajově. Proto slovo „bydlení“ ve svém názvu od letošního roku nahradil slovem „byznys“. V logu se změnila šířka a font písma.

„Takto název i logo časopisu lépe vystihuje jeho obsah a shoduje se s názvy tří sekcí odborného portálu www.asb-portal.cz ASB – architektura, stavebnictví, byznys,“ vysvětlila Petra Řídká, ředitelka marketingu firmy Jaga Media, s.r.o., která u nás časopis vydává.

Vydavatelství Jaga vzniklo v roce 1993 v Bratislavě. Na českém trhu působí od roku 1996. Vydává zde řadu periodických i neperiodických publikací z oboru stavebnictví a bydlení.

- jef -




Publikováno: 10.03.2008     Poslední aktualizace: 10.03.2008

Mám zájem o zasílání informací o nových článcích a změnách na serveru na e-mail:
Chci poslat známému odkaz na tento článek e-mailem:


Provozováno na m@gnetpro